Ruszył nabór wniosków w programie „Granty PPGR”, ogłoszonym przez
Centrum Projektów Polska Cyfrowa, którego celem jest wsparcie dzieci z
rodzin popegeerowskich w zakresie dostępu do sprzętu komputerowego i
dostępu do Internetu.
Program obejmuje dzieci rodzin (w linii prostej, tj. rodziców, dziadków,
pradziadków/opiekunów prawnych), których krewny pracował niegdyś w
zlikwidowanym państwowym przedsiębiorstwie gospodarki rolnej i
zamieszkiwał w miejscowości popegeerowskiej.
Nabór dla dzieci i młodzieży szkół podstawowych i ponadpodstawowych,
mieszkających na terenie Gminy Miasta Brodnicy prowadzony będzie w
Urzędzie Miejskim w Brodnicy (kancelaria ogólna, parter, pokój 101) w
terminie od 22 października 2021 r. do 29 października 2021 r. w
godzinach pracy urzędu, tj. poniedziałek, środa, czwartek w godz.
7:30-15:30, wtorek w godz. 7:30-16:00 oraz piątek w godz. 7:30-15:00).
Wymagane dokumenty:
1. Oświadczenie dla rodzica/opiekuna prawnego – które będzie podstawą do
złożenia wniosku przez gminę;
2. Oświadczenie ucznia szkoły średniej, który osiągnął pełnoletność –
które będzie podstawą do umożliwienia złożenia wniosku przez gminę;
3. W razie posiadania dokumentów potwierdzających fakt zatrudnienia w
PPGR, należy je dołączyć go do powyższego oświadczenia;
4. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych.
5. Zasady przetwarzania danych osobowych w Programie Polska Cyfrowa
2014-2020 (POPC 2014-2020).
Szczegółowe informacje oraz w/w dokumenty dostępne są na stronie
internetowej Urzędu Miejskiego w Brodnicy: www.brodnica.pl w zakładce
Aktualności (Komputery dla dzieci z rodzin byłych pracowników PGR)